Grafit (6)

 
Formiga Atòmica
 

La Formiga Atòmica és un personatge de dibuixos animats creat per Hanna-Barbera en 1965 i del que es van fer 26 episodis entre 1965 i 1966.

Aquest minúscul superheroi porta un casc cibernètic en el qual hi ha dos forats dels que surten dues antenes per les que rep les senyals de socors. La policia sempre demana els serveis d’aquesta formiga mutant en les situacions difícils. La Formiga Atòmica és capaç de volar, aixecar tones de pes, córrer a gran velocitat i per descomptat arreglar allò que no saben resoldre les autoritats.

Aquesta Formiga Atòmica (que m’ha fet recordar la meva infància i la sèrie televisiva que veiem a blanc i negre perquè de tele en color encara no n’hi havia), la podeu trobar al pàrking del Mercat de Can Boada de Terrassa firmada per BFC.

 
 
 
 

2 thoughts on “Grafit (6)

    • És ben curiós com ens enganya a tots la memòria, jo pensava que la sèrie havia durat vàries temporades i em vaig sorprendre, a l’igual que tu, en veure que només hi va haver aquests episodis. Salut i fins aviat!

Deixa un comentari

