Grafit (8)

funky_flash

Aquest ‘Instant Funk’ (‘Funk’ o ‘Funky Flash’ consta escrit en el grafit i gairebé ni jo em crec que hagi desxifrat el seu text) està situat des de fa anys al pàrquing del Mercat de Can Boada de Terrassa. Malgrat que ja ha perdut part de la seva coloració original em continua agradant.

Com podem veure el grafit ens mostra un pinxo fanfarró, cregut i presumit, amb molt de nassos i també amb molt de morro, això sí, ben vestit a la darrera moda dels hipsters negres dels anys 70. Ell, a qui ningú li pot fer ombra perquè és el número 1 (i així ho indica amb el dit dret de la seva mà esquerra), és més ‘xulo’ que un quatre.

 

Anuncis

2 thoughts on “Grafit (8)

  1. Trobo que la màscara carnavalesca no li escau.
    Opinió provocadora: què en seria dels grafits si en lloc d’esforçar-se tant amb les tipografies “creatives” ho fessin amb emplenar amb més contingut les imatges? Què denota aquesta elecció?

    Salut i sort,
    Ivan.

    • Tens tota la raó amb el que comentes de la màscara. Jo no la menciono al comentari perquè no sé com interpretar-la. Vaig pensar que potser era un element pintat per interrogar a l’espectador i fes que es preguntés ¿qui és aquest individu?, però l’argument no em va fer el pes per que penso que un individu així en cap moment busca l’anonimat sinó tot el contrari.
      Pel que fa a les grafies reconec que n’hi ha de molt creatives i interessants però per mi la majoria són impenetrables. He de dir que en primera instància sempre em captiva la imatge, mai les grafies.

      Salut!
      Antoni

Deixa un comentari

